Kar yağışı nedeni (Günlük 1)

Merhaba düşünce seven arkadaşlar!  (Günlük-1)

kar yagısı
Sabahtan beri yağan kar (Temsili) …

Bugün günlerden 03.01.2016 Pazar günü.Bugünün normal bir pazar gününden farkı yoktu.Sadece sabahtan beri kar yağıyordu.Yarın öğrencilere okul vardı,işçilere iş vardı ve yeterincede zaman vardı(belki de yoktu?).Bugünün işini yarına bırakmamalı yarın için bugünden hazırlanmalıydım.Ne de olsa bizim oralarda erken kalkan yol alır ifadesi gerçekten de doğruydu…Erken kalktın,kalktın eğer erken kalkmadıysan/kalkamadıysan zaman senin için an ifadesi şeklinde -Burada a ifadesini normal olan zamanndan sizin geç kaldığınız kadar dakika, n ifadesini ise nerede yaşadığınıza bağlı olarak değişen ortam koşulları olarak ifade edebiliriz.- azalmakla birlikte daha bir çok soruna neden olabilmektedir.

Bu sorunlardan bazıları şunlardır;

  1. Tembellik (Vücudun-beynin- tembelleşmesi).
  2. Trafik sorunu(İstanbul’da veya başka büyük şehirlerde ama özellikle de İstanbul’da yaşıyorsanız 2✗ trafik).
  3. Geç gittiğiniz takdirde kendi iş yeriniz varsa para,eğer bir şirkette çalışıyorsanız iş kaybına neden olması (Tabii sizin çalıştığınız şirketin patronunun “insiyatifine”bağlı 😀 )…
  4. Ve son olarak buna bağlayabileceğiniz daha başka birçok şey daha…

Her neyse,ben ya bir gün sonrası için erken kalkmalı ya da günlerce erken kalkmayıp zaman makinesini bulmalı ve geliştirmeliydim.Zaman makinesini bulmalıydım ki artık uyanmaya gerek kalmadan veya geç uyandığım taktirde hiç stres yapmadan işime gitmeliydim.Örneğin geç kalktığımızı düşünelim.Ya çarçabuk hazırlanıp yine trafiğe saatlerce tahammül etmeli ya da işten kovulmamak için saatlerce dua etmeliydik.İşte zaman makinesi burada devreye giriyor.Geç mi kalktın hiç sorun değil! Tik,tak,tok hiç zaman kaybetmeden işindesin! Ne oldu bir kere işe geç kaldın ve işten mi kovuldun?! Hiç de önemli değil! Tik,tak,tok artık kovulmadan önceki zamandasın daha evdesin ve daha kovulmadın fakat yine geç kalırsan kovulacaksın.Tik,tak,tok ya da hıgıhıg (ambulans-polis sireni sesi 😀 ).Ya zaman makinesini alacaksın ya da arabanın(Eğer araban varsa) üstüne bir siren takacaksın! Tabii bu siren takmanın da yasal işlemleri var fakat buna göre de taktik geliştireceksin.Örneğin,plakayı bir bezle saracaksın ki arabanın plakasını okuyamasınlar 🕵 😀.Her neyse daha zaman makinesini bulmadım,geliştirmedim ve sireni bırakın daha araba bile alamadım.İşe otobüsle gidip geliyorum.Ne yapalım arabamız yok ama doğaya çoook da zarar veren bir tarafımız da yok.Elbette ister istemez doğaya zarar veriyoruz fakat bunu en aza,neredeyse hiçe çekmemiz gerek.Neyse,daha sonra,şu diğer gün için,hazırlanma işine ara verdim.Diğer gün için hazırlanmaya öyle bir dalmışım ki,sabah,işe hazırlanma işine başladığımda saat 09.00 sıralarıydı,şimdi ise saat 19.42 olmuş-artık nasıl bir işe (işe hazırlanma,deneyimleme işi) odaklanma ise-.Biraz dinlenmek için sabah gelen gazeteyi aldım elime,geçtim koltuğun ortasına,sonra başlıklara bakmaya başladım.A  şehrinde trafik kazası olmuş,B şehrinde sabahtan beri yağan kar nedeniyle bazı iş yerleri ve okular tatil olmuş.C şehrinde yeni seçilen başkan şehre köpek anıtı dikmiş derken,anladım bizim şehrimizin B şehri olup bazı iş yerlerinin ve okulların tatil olduğunu.Hemen bizim şirketi arayıp yarın tatil olup olmadığını öğrendim.Elbette işime odaklanarak sabahtan beri boşu boşuna uğraşmamıştım ama malesef yarının tatil olduğunu tastik etmiştim.Üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim.İşte bir gün daha böyle geçmişti derken,Sol elimde kalan telefonu ve sağ elimde kalan gazeteyi bir kenara koydum ve bir de bakmışım ki (tabiki de rüyama bakmışım ) uyuyakalmışım 💤 …

İyi düşünceli zamanlar arkadaşlar!

Resim Kaynakçası:

 

Bir Cevap Yazın

